Branding-ul poate fi aplicat pe orice obiect cu care intră în contact ”consumatorul” de produs și foarte des de originalitatea suportului de mesaj ales depinde impactul mesajului.
În acțiunile de promovare a vânzărilor, obiect promoțional/articol oferit gratuit clientelei potențiale, actiune independentă de achiziția vreunui produs sau serviciu. Prezintă un impact pozitiv pentru firmă indeosebi în termeni de imagine decât sub aspect financiar (menținerea relațiilor de prietenie cu clientela, îmbunătățirea imaginii, aport relațional).
Produse textile ce transforma purtatorul în ”fan” al brandului imprimat și purtator al mesajului piblicitar/de cunoaștere. În acelaș timp aceste produse pot avea tentă de recomandare a brandului.
Materiale uzuale, funcționale, des utilizare care crează confort și funcțional. Aceste produse persita în zona de lucru a clientului, fiind utile în fiecare zi, au un termen de viață mai lung comparativ cu celelalte promo materiale și prin prezența lor participă la promovarea imaginii indirecte.
Tipăriturile au fost în toate timpurile cele mai informative supoturi publicitare. Fie vorbim de tiparuri pe suport de hârtie, fie tipar outdoor (banner, autocolant, litere în volum etc.) toate transmit mesaje destul de concrete de la inițierea brandului până la promoții prestabilite și call to action.